Tuesday, July 28, 2009

all of u are important to me♥

我真的需要你们
最近我很不开心
发生太多事
我很累
很没心情



琦和豆
你们常常听我说一堆废话
其实都是我的心事
放心,我知道你们担心我
你们也知道我心软的
谢谢你们给我的意见
哈哈哈
对不起
每天跟你们开玩笑
搞到你们不知道我几时认真及时开玩笑
xD



茵`笨`敏`雯`fong ling
你们被gantung了
学校很闷,很静
快点回来啦
搞到我也没心去学校了


connie
i will laugh in frontof u xD
but hard to avoid somtime i will show my emo face
我的脾气
你们都知道=]


你们说我很多哥哥
真正了解我的有几个?
dickie是最了解我的
阿豪是最关心我的
家乡那些是从小看着我长大的
其他的
都只是个称呼..


老豆
哈哈哈哈哈哈
有心事就说吧
我没有讨厌她
真得很不开心要找我
知道么?




陈家俊
你很了解我的性格
为什么你就是不肯迁就我?!
just do that what u have promised me!




N.E.R.D
sry guys..
im too busy
so the blog's password and those photo
pass to another people to manage it
very sorry


bitch!
stop scolding her at ur blog[i know i dont have authority xD]
but , dont think u rili cute!mushroom hair
puiiiiiiiiiiiiiiiiiii
she wear lens guan ur 9 arh?!
how u noe she was looking at u?
could u noe wat she thinking?and wat she looking for?
such a bitch
u dont want to see her then back home or chage skul lah~
that is the better choise!=D
dont let me scold me at skul
i wont give u face!
fuck off!!!!!!!!!


I WONT LET MY FRENS KENA BULLY!!!




babe fish
when u come my house over nite?
><
miss u sooooooooooo much



ice-cream a.k.a. yuki
are u still okay?
be happy yarhs=]



yunz
谢谢你开导我
听我说心事













感觉很恐怖
因为
我突然间觉得没有私隐
我发生什么事
你们都知道
我跟你们不熟
为什么你们会那么清楚?
我blog都没写
你们就知道
觉得好像有间谍
TT







救命!!!!!!!














宝贝
我爱你们

7 comments:

  1. yii~~~
    老豆没事啦~~~
    我知道你没不喜欢她~~~
    老豆知道的~~~
    我有心事会跟你讲的啦~~~
    你有什么心事~~~
    也要跟老豆讲~~~
    不要放在心里~~~

    ReplyDelete
  2. >.<
    Haha ~
    I sure know your 脾气 ..
    But Emo Face not leng lui de xD

    ReplyDelete
  3. lalala..
    just keii n bean lar..
    TAK ADIL la weii..

    be hapieeeeeee yar =D

    ReplyDelete
  4. 有什么事你都可以找我谈~^^
    不要自己闷着~知道吗?

    ReplyDelete
  5. honey yii~

    好开心里面有我的名字呀 =)

    你要加油哦
    不开心或开心也好
    都要记得我在你身边支持你呀
    mwak ^^

    ReplyDelete
  6. jason - 会的啦=]肯定跟老豆说
    мs. Dσяιвαвууу♥ - en =] i know le
    sumii - u find me then i will tell u my sadness de laaaa xD
    ♥FiSh♥ - waiting ur chance :)
    小杰 - 知道知道
    їм чυкι ♥ Lǐfё . - honey , 谢谢你

    ReplyDelete